Llibres

Llibres

Pont, Carles i Berrio, Jordi. Comunicació i Opinió Pública. Barcelona: Editorial UOC, 2015.

Pont, Carles i Capdevila, Arantxa. Del carrer a les urnes. El dret a decidir en campanya. Documenta Universitària, 2014.

Pont, Carles. Comunicar las emergencias. Actores, protocolos y nuevas tecnologías. Barcelona: UOC, 2013.

Capdevila, A & Pont, C. La Campanya Fragmentada. Comunicació Política i comportament electoral a les eleccions catalanes de 2010. Girona: Documenta Universitària, 2012.

Pont, Carles. Comunicació i Crisi. La gestió pública en episodis d’emergència. Barcelona: Editorial UOC, 2009.

Pont, Carles & Guillament, Jaume. Història de la premsa a Andorra. Andorra la Vella, Edicions del Govern d’Andorra, 2009.

Pont, Carles. Comunicació d’emergències.  Barcelona: UOC edicions. Col·lecció Vull Saber, 2009.

Capítols de llibre

Pont, C.; Mauri, M.; Obradors, M.; Fernández Cavia, J. “Els partits en campanya: plantejaments, recursos i estratègies”, A: Pericot, Jordi i Capdevila, Arantxa (eds.), L’espectre del Tripartit. Comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes del 2006. Barcelona: Documenta Universitària, 2009.

Pont, Carles. “Protocols informatius i risc químic al Camp de Tarragona”, A: Farré, Jordi i Fernández Cavia, Josep (eds.), Comunicació i risc petroquímic a Tarragona. De les definicions a les pràctiques institucionals. Servei de Publicacions de la URV Recerca i Cossetània Edicions, Tarragona. pp 226-240, 2007.

Obradors, M.; Pont, C.; López, L.;  Muñoz, J.  Els partits en campanya: plantejaments, recursos i estratègies. A:  J. Gifreu, F. Pallarés i A. Capdevila (eds.), De Pujol a Maragall. Comunicació política i comportament electoral a les elecciones catalanes de 2003. Barcelona: Documenta Universitària, 2007.

Pont, Carles. “La tancada de Montserrat”, A: Solé Sabaté, Josep Maria i Villarroya, Joan (eds), El franquisme a Catalunya. Volum 5. Baracelona: Edicions 62, 2006.

Obradors, M. & Pont, C. El director de campaña como artífice del marketing político. La relación mediatica y la trastienda electoral. Un estudio de caso. “Comunicaçao Politica”.  “CADERNOS DE ESTUDIOS MEDIÁTICOS”, núm 4, 2006.

Pont, Carles. Jounalismus in Krisensituationen: Theoretishe Grundlagen und Stand der Forschung in Spanien. (Periodismo en situación de crisis: propuesta teórica y estado de la investigación en España)  Dins: AA.VV. Tendenzen und Modelle der Medienforschung in Deutschland und Spanien. (Medios de Comunicación: Tendencias y modelos en la investigación en España y Alemania). 1 ed. Madrid: Universidad Complutense. Servicio de Publicaciones, 2004.

Anuncis

A WordPress.com Website.

Up ↑